Dag 15 maandag - naar Koh Samui

26 november 2018 - Koh Samui, Thailand

Nu breekt de vakantie aan! Klinkt gek, hé!
We vliegen vandaag naar Koh Samui, een eiland in de golf van Thailand. Daar hebben we niet zoveel gepland, het wat rustiger aan doen.

Met een tuk tuk richting de luchthaven, toch wat afgelachen met de ene flauwe mop na de andere. Zalig!

Meer dan op tijd op de luchthaven in Chiang Mai. De rij wachtende achter ons groeide snel aan.

Vlucht met Bangkok airlines verliep vlot. Je krijgt ook elke keer eten.

Luchthaven van Koh Samui is ook niet zo groot. Eiland is 20 op 25 km groot.
Shuttle van het hotel is ons komen ophalen. Makkelijk!

De hotelboekingen zijn verdeeld over de groep, An, Bart en ik hebben de hotelboekingen gemaakt, kosten werden verdeeld via de app trip splitter. Super handig die app, gebruiken we om al de andere kosten ook te verdelen, alle gegevens in de app en je ziet wie aan wie nog geld verschuldigd is. An en ik doen elke avond de boekhouding van de afgelopen dag. Iedereen krijgt dan een overzicht in zijn mail.

Hotel ligt aan het strand, kamers zijn aparte huisjes.
Koh Samui is veel toeristischer dan wat we tot nu toe gezien hebben. Alles staat in teken van de toerist, toch even wennen.

Toon, ook iemand van de reisgroep, sluit vandaag aan: we kijken er naar uit om hem te zien! Hij is ‘s morgens aangekomen, wij in de namiddag. Toon ligt in een huisje vlakbij ons. Het was een blij weerzien!

We zijn samen Iets gaan drinken en een klein hapje gaan eten. Het vliegtuig eten was niet zo vullend.

‘s Avonds ben ik niet mee gaan eten, ik ben duidelijk aan het vechten om niet ziek te worden. Maar gevecht verloren, had wat koorts, niet leuk, rusten is de boodschap!