Vertrek!

12 november 2018 - Brussels Airport, België

Er zo hard klaar voor!

Klaar voor vakantie! Het is een emotioneel en ook een heel druk jaar geweest.

Het beste van Zuid oost Azië, deel 1 met een deel van de Chang Gang, onze reisgroep. Via doha naar Bangkok en dan naar Siem reap, Cambodja.

We staan klaar om te vertrekken in Zaventem. Voor de eerste keer met Qatar airways.

1. Waltraud&Wim:
    12 november 2018
    Karen, geniet, geniet, geniet ......van deze welverdiende reis! Je weet wij staan klaar voor alle info of moest je nog een pakje vergeten zijn;-) wij sturen wel een FedExke naar Cambodja...
    Qatar Airways klinkt wel chique! Vergeet niet een beetje rust te nemen tijdens de vlucht...
    Groetjes, W&W xxxx
  2. An van de Chang Gang:
    12 november 2018
    En ik ben mee, hoezee! X
  3. Carolien:
    14 november 2018
    Zo tof , ik kijk er naar uit om een beetje mee te reizen via je blog . Genieten daar , have fun en ga volop !
  4. Rudy:
    16 november 2018
    Mooi ! Ik doe een rondreis in Thailand in maart 2019. Kan alvast "proeven" van jullie reis.