Dag 12 vrijdag - Chiang Rai

23 november 2018 - Chiang Rai, Thailand

Bij de titel van het verslag schrijf ik de dag er ook bij, we weten gewoon niet welke dag het is. We moeten dit regelmatig aan elkaar vragen. Time flies when you are having fun!

Wat een ontbijtbuffet! Zoveel keuze, er was zelfs Nutella. Ja, hotel keuze is prima.

Om 9u30 vertrokken met het busje richting blauwe tempel. Zoals de naam het zegt, (bijna) alles is blauw! Zeer speciaal!

Erna richting black houses, eigenaar was een leerling van de man die de witte tempel gebouwd heeft. En een tegen reactie op de witte tempel. 20 tal kleine gebouwen met een zeer expliciete en wat morbide stijl: op de tafels liggen dode alligators/krokodillen, stoel zijn versierd met buffel gewei,...
Ook speciaal!

Rond 13u waren we terug in het hotel. Ik ben in het hotel gebleven om wat bij te slapen, had niet zo’n goede nacht de rug. Rond 15u30 was de rest van de bende terug van de lunch, samen nog wat aan het zwembad gezeten.

‘s Avonds gaan eten in ‘cabbages and condoms’, een keten in Thailand. Deze keten is ‘Business for social projects’: opbrengst gaat naar gezondheidszorg, opvoeding, Hiv/aids problematiek,...

Nog wat rondgelopen op een avondmarkt ter ere van het lichtfestival. Er was een mister Chiang Rai verkiezing aan de gang. Muziek was het Krathong liedje dat ik een paar dagen geleden gepost heb, een echte oorworm..... ondertussen heeft onze reisgroep al een paar van die oorworm liedjes verzameld, en als we elkaar eens willen plagen, moet je maar een paar tonen zingen, en het spel zit op de wagen!

Avond afgesloten met een drankje in een etablissement vlakbij het hotel.